Sabtu, 13 Ogos 2011

KOPI MAK DARA

Kopi Mak Dara adalah kopi yang berherba yang digabungkan melalui warisan sezaman dan teknologi sains nutrisi hasil dari rahsia hutan hujan yang semulajadi. Ramuan minuman herba yang inovatif ini memberikan kebaikan untuk luar tubuh dan dalam malah meningkatkan daya sistem tahan untuk tubuh .
Kopi pra-campuran 4 dalam 1 ini, mengandungi herba seperti kayu serapat dan direka untuk kesihatan dalaman wanita.

********
Kopi mak dara juga dapat membantu dari segi tenaga, menahan lapar, membuang angin serta melawaskan air besar. Boleh di ambil bila-bila masa sahaja.

Gantikan minum kopi biasa dengan kopi yang berkhasiat.

1 KOTAK ~ RM19.00

BELIAN MELALUI POS
(Saya adalah Stokis di Segamat ~Sila sms saya 013~7858322 utk sebarang pertanyaan sebelum anda membuat pembayaran, terima kasih..)

1) Masukkan/transfer duit ke dlm Akaun saya SURAINI ISMAIL
i) CIMB – 01090091142528 ATAU
ii) RHB BANK – 11811500000412

2) Inform saya melalui email ke suria_esya@yahoo.com or sms ke 013-7858322

3) Saya akan cek dalam akaun dan poskan pesanan anda sehari selepas bayaran diterima(hari bekerja). Semua penghantaran adalah menggunakan perkhidmatan Poslaju.


TERIMA KASIH DENGAN SEGALA KERJASAMA ANDA YANG IKHLAS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan